czwartek, 19 marca 2015

Lata 90. - konkurs makijażowy u Bluebrush87

Witajcie!

Kończymy naszą przygodę z makijażem XX wieku. Makijaż lat 90. charakteryzował się matowym wykończeniem i był utrzymany w tonacji beżowo-brązowej.

Usta były dokładnie obrysowywane konturówką i wypełnione kolorem za pomocą pędzelka. Obowiązujące kolory pomadki, to beż i burgund. Duża uwagę przywiązywano do wykończenia makijażu, brwi były naturalne, podkreślone woskiem. Pod koniec lat 90. makijaż stał się bardziej czysty i lepiej wykończony, co nadal jest w modzie - perfekcja w każdym calu.

Końcówka lat 90. charakteryzowała się tym, że matowe wykończenie zamieniano na coraz bardziej błyszczące. W modę weszło tatuowanie się, oraz piercing , co wcześniej było obecne tylko w niektórych kręgach.

Moja inspiracja wygląda zaś następująco



























A teraz obiecany KONKURS!!!
U Gosi można wziąć udział na dwa sposoby i walczyć o dwie różne nagrody (obie równie interesujące). Albo zgłaszamy się do rozdania, albo próbujemy swoich sił w konkursie makijażowy. Można, oczywiście spróbować swoich sił w obu wariantach konkursu i ja tak mam zrobiłam. Swój makijaż pokażę Wam, jak już konkurs będzie zamknięty. Nie zostało wiele czasu, więc się spieszcie. Osobiście sama robię to na ostatnią chwilę, bo wcześniej z różnych powodów, nie miałam czasu...

Poza tym bardzo polecam bloga Gosi, bo jest na prawdę BARDZO UTALENTOWANA! :)





Informacje o rozdaniu i konkursie - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)