środa, 14 marca 2012

[TAG] 7urodowych grzechów głównych

Hej! Dziś taka szybka zabawa - TAG. Przepraszam, ze tak mało piszę, ale ostatnio moi chłopcy są bardzo absorbujący i poświęcam im każdą wolą minutę (a kiedy śpią, ja sama staram się odsypiać nocne niedostatki...). Co dzień czymś nowym mnie zaskakują, jakaś nową umiejętnością, nie chciałabym żadnego z tych momentów przegapić, stąd moje blogowe zaniedbania. poza tym dopadł nas ostatnio paskudny rotawirus i trzeba było się leczyć. Dzięki Bogu wszystko już jest ok, wracamy do zdrówka :).

Zasady:
1.Odpowiedz na 7 pytań.
2.Utwórz osobny post na swoim blogu z informacją kto Cię otagował.
3.Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.


Do tego Taga zapraszała m.in. 82Inez


Zatem do dzieła:
 

1. Chciwość: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.
Najdroższy był krem BB Hot Pink marki Skin79, na nasze około 70zł, a najtańsze to pewnie jakieś lakiery do paznokci za 2zł.


2. Gniew: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nienawidzę mleczek/balsamów/kremów itp. do ciała, które wchłaniają się pół dnia, a potem i tak pozostaje tłusta warstwa na skórze i ubrania się do niej lepią... ;/ Najtrudniejszy do zdobycia był ten krem BB, ponieważ, kiedy go kupowałam to praktycznie był w sieci nieosiągalny - jeszcze nie były te kremy tak popularne.

3. Obżarstwo: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
Błyszczyki, które pachną rożnymi słodkościami (czasem są nawet słodziusie :P) i oczywiście wszelkiego rodzaju zele pod prysznic i balsamy do ciała najchętniej w jakichś dzikich owocowych zapachach lub waniliowe, albo czekoladowe.... mmmm,.. aż ślinka cieknie.

4. Lenistwo: Których produktów nie używasz z lenistwa?
Kremy do stóp, bo to trzeba długo czekać, aż się wchłoną, a ja nie lubię czekać... Produkty do stylizacji włosów, mam tu na myśli głownie gumy i pianki do włosów, nie lubię paćkać się w tym :P.

5. Duma: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Pytanie przewrotne, bo teoretycznie pewność siebie każda z nas powinna mieć po prostu w sobie i żadne kosmetyki nie powinny nam jej nadawać. Ale jeśli już, to lubię kolorki na powiekach i może nie tyle pewności siebie, co jakiegoś poczucia indywidualności dają mi kolorowe cienie do powiek.

6. Pożądanie: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Mam męża i póki co on spełnia wszystkie jakieś tam moje kryteria :D. Za najważniejszy atrybut uważam to, że facet umie sam o siebie zadbać i nie chodzi mi tylko o higienę, ale ogólnie o zaradność życiową.

7. Zazdrość: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Odpowiem nieskromnie, wszystkie bez wyjątku kosmetyki, są w stanie wprawić mnie w dobry nastrój, nawet przysłowiowe mydło, jeśli jest jakieś wyjątkowe, a największą radochę sprawiają mi cienie do powiek i kolorowe linery.

To by było na tyle. Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy :). Pozdrawiam i obiecuję w miarę możliwości pisać, jak najczęściej, a teraz idę się położyć na chwilę, póki moje brzdące też śpią :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)