wtorek, 28 lutego 2012

Filcomania

Siemka!
Już od dawna za mną chodziła broszka filcowa, ponieważ mam szarą kurtkę z tego materiału, która w połączeniu z czarnymi spodniami tworzy bardzo smutna kompozycję. Wpadłam zatem na pomysł ozdobienia jej kolorowym kwiatem. Szukałam na Allegro gotowych broszek wpadłam na taką stronę KLIK. Oczywiście od razu zamówiłam, bo stwierdziłam, ze sama sobie zrobię wymarzona ozdobę. Dodatkową niespodzianką było to, że mój kochany braciszek za sponsorował mi te gadżety (kwota nie oszałamiająca, ale liczy się intencja :D ).
Tak wygląda gotowy kwiat



















































Oczywiście mam zamiar jeszcze coś stworzyć, efektami podzielę się z Wami. A póki co, życzę miłego dnia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)