wtorek, 28 lutego 2012

Zimowa aura

Witam serdecznie :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój manicure, zainspirowany "cutepolish" (link TUTAJ ).
A oto, cop mi z tych paćkań wyszło :D


















































A Takich lakierów użyłam:
  • Classic Glamour z Golden Rose w numerze168 (lakier kiepski, ze trzy warstwy trzeba nałożyć, żeby to jakoś wyglądało. Na paznokciach mam dwie warstwy, bo wzorki zakrywają prześwity :P )
  • Lakier do zdobień Top Choice
  • Lakier utrwalający z Oriflame Crystal base & top coat (bardzo fajny lakier

















Pozdrawiam. Dajcie znać, czy Wy w Waszym manicure inspirujecie się filmikami z YT itp. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)