sobota, 11 lipca 2015

Stempelkowo

Witajcie!

Dzisiaj ekspresowy wpis. Chciałam Wam pokazać mój ostatni manicure z użyciem stempelków. Jestem ich posiadaczka od pewnie 2 lat, ale dopiero ostatnio się w tej technice zdobienia paznokci zakochałam :) Jak to mówią, do wszystkiego trzeba dojrzeć :P

Zatem bez zbędnego przedłużania, zapraszam na zdjęcia. Oczywiście moje paznokcie wołają o pomstę od nieba, ale ostatnio nawet nagminne kremowanie i Eveline 8w1 nie dają rady... :(





















Życzę Wam spokojnego weekendu!
Pozdrawiam - Ania


PS W tym tygodniu może nie pojawić się wpis, ponieważ moje tournee po gabinetach lekarskich, które trwa od 2 tygodni, przedłuży się i na ten... Oby się na nim skończyło.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama byłam zadowolona, choć wiem, że pewnie i tak można by to zrobić lepiej ;D

      Usuń

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)