środa, 4 czerwca 2014

Makijaż gwiazd - Kirsten Stewart

Witajcie!!!

Jak tytuł wskazuje, dzisiaj mamy gwiazdę na tapecie :P

Kirsten Stewart, znana szerokiej publice jako Bella w filmie "Zmierzch". Od razu odpowiadam na pytania, nie, nie czytałam, nie nie jestem fanką, nie nie mam zamiaru czytać :P Tak oglądałam film, ale z nudów i po pół godziny miałam dość - nie obrażając fanów Zmierzchu :)

Makijaż był na okładce polskiego wydania Glamour  z listopada 2011. Bardzo mnie on zachwycił a to dlatego, ze w ogóle nie poznałam tej kobiety, choć jej twarz już kojarzyłam z mediów. Postanowiłam
wiec zainspirować się tym wizerunkiem. Zapraszam :)


Okładka - źródło























A oto i moja interpretacja - raczej dosłowna :P
























Kreska czarną kredką Makeup Trendy, na to czarny cień ze Sleeka, usta pomadka Golden Rose - nie pamiętam numerka, powieki cienie Coastal Scents Metal Mania. Na twarzy Kryolan Dermacolor


To by było na tyle. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu, bo już w tym tyg. mi się nie uda chyba nic więcej napisać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)