piątek, 14 marca 2014

Moje "makijaże", czyli dużo i kolorowo cz. 1

Hej!
Nareszcie się zebrałam, żeby zrobić wpis o moich kosmetykach, czego używam i gdzie to wszystko trzymam :P. Sama lubię takie filmy na YT oglądać, lub czytać podobne wpisy, więc zapraszam. Będzie dużo zdjęć i nie wiele tekstu (w porównaniu do ilości zdjęć oczywiście ;P).

Jako, że nie mam ani typowego makijażowego pokoju, ani nawet toaletki :( wszystko trzymam w kufrze. Kupiłam go na Allegro, dawno temu. Póki co się nie rozpadł, ale od razu piszę, ze nie jest on najlepszy jakościowo. Do przechowywania ok, ale do transportu, taki sobie, a to dlatego, ze jest bardzo nieporęczny. Przydałyby się mu np. kółeczka, bo dźwigać to wszystko jest nie lada wyzwaniem. W środku mamy jedną dużą komorę i 6 rozkładanych półeczek, po 3 z każdej strony.



















Zaczynamy prezentacje kosmetyków patrząc od prawej strony.
U samej góry pudry, korektory, kamuflaże i produkty do konturowania.
















Niżej testery (służą mi do konturowania produktami kremowymi) i inne róże/bronzery.

















Jeszcze niżej produkty do ust.

















Lewa strona po kolei od najwyższej do najniższej :)





















Na dnie tej komory jest już wszystko :)


















A teraz bardziej szczegółowo. Najpierw produkty do twarzy



















Mamy tam Joko, Catrice, Kryolan, Lioele, Golden Rose, W7, Lovely, Skin 79, L'Oreal, Delia, Lange. Mam bardzo dużo testerów (dzięki uprzejmości pewnej znajomej, która jest w stanie dostarczyć mi fabrycznie nowe testery, stąd bez obawy mogę ich używać, bo wiem, ze nikt w nich "nie maczał palców" :P ). Na drugim zdjęciu z tyłu widzicie moje DIY paletki z opakowań po CD, mam w nich róże, pudry prasowane, cienie do powiek i brwi, bronzer i rozświetlacz :).

Teraz oczy:
1. Kredki, tusze i inne :)


















Tutaj mamy, Essence, FM make up, Pierre Rene, Maybelline, Eveline, Catrice, Avon, Oriflame, Elite Profesional.

2. Cienie

















Tutaj mamy luźne cienie Catrice, paletę Coastal Scents Metal Mania, Sleek Acid, Sunset, Respect


koniec. cz. 1. :)

2 komentarze:

  1. Sporo tego masz :) ja teraz stawiam na minimalizm i już nie robię takich zapasów, choć kolejne palety Sleeka bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy o tym myślałam, ale ja jestem, jak chomik, zbieram :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)