piątek, 14 marca 2014

cz.2

No to lecimy dalej :)






















Sleek Curacao, Oh So Special, Sun Goddes (wiem, ze to rozświetlacz, ale ja go używam jako cieni), MAC Fafi, My Secret Paradise Lagoon, Oriflame, Lovely, Wibo.

Teraz tzw. "luzaki", czyli cienie pojedyncze, pigmenty itp.


















Pigmenty głównie Essence, mamy tu też KOBO, Inglot, My Secret Bell, Lovely i dwa nieznanej firmy. Zakradła się tu też baza Pierre Rene. W ogóle teraz sobie przypomniałam, ze zapomniałam o bazach do powiek. Otóż sama mam trzy, rzeczoną Pierre Rene, FM Make Up i Lumene.




Teraz usta





















Mamy tu tester FM, błyszczyki Catrice, MNY, FM i The Body Shop, Tint Catrice, Pout Painty ze Sleeka, i stainy Revlon Just Bitten




I pomadki - głównie Catrice (są obłędne, serio :)  ), jest tu też Oriflame, Wibo, Marks And Spencer i Golden Rose.



















Delikatne zbliżenia kolorów.






















Pędzle - LancrOne, Hakuro, Essence, Elf, Sigma, Kozłowski i jakiś z Rossmanna ;)





















Poza tym mam w kufrze jeszcze tonik/płyn micelarny (fioletowa butelka), którym np. zwilżam pędzle, sprej do odświeżania i dezynfekcji pędzli, chusteczki nawilżane bezzapachowe do ewentualnych poprawek lub szybkiego demakijażu, pudełeczko a w nim patyczki do uszu, płatki kosmetyczne, puszki do pudru, gąbki do podkładu, zalotkę i aplikatory do cieni.






















To by było Wszystko. Gdybyście chciały zobaczyć jakieś konkretne produkty swatche itp. to piszcie co Was konkretnie interesuje. Postaram się sprostać Waszym Prośbom. Teraz będe miała przerwę w blogowaniu do 23.03. włącznie, więc wszystko to, co chciałybyście zobaczyć pojawi się po tym terminie.

Pozdrawiam ciepło i słonecznie

Anka



PS Całość jest w dwóch częściach, bo Blogger mi robi jakieś cyrki... ;/




3 komentarze:

  1. jakie masz wspaniałosci......pomadek multum !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zawsze jakieś opory przed używaniem pomadek, ale teraz zaczynam odkrywać ich uroki, fajny kolor "robi" cały makijaż, a to oszczędza kupę czasu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)