poniedziałek, 23 grudnia 2013

Życzeniowo :)

Witajcie! Jako, że Boże Narodzenia tuż, tuż dzisiaj ostatni makijaż z serii "świątecznych", późni9ej pozwólcie, ze oddam się całkowicie świętowaniu z Rodzinką :)


Zatem bez zbędnego przedłużania zapraszam na zdjęcia makijażu. Znalazłam gdzieś podobne zdjęcie w internecie, ale musicie mi wybaczyć, bo totalnie nie pamiętam gdzie...

























Tak to mnie więcej wygląda. Jest to propozycja dla wszystkich z Was, które nie chcą typowego, klasycznego makijażu świątecznego, tylko lubię odrobinę koloru :)  Jest tu jedna smutna rzecz, że mój aparat przekłamał kolory, bo w zewnętrznym kąciku było więcej czerni, a i roztarty był takim bordowo fioletowym kolorkiem a nie różem ;P.

A teraz życzenia :D

Moja szopeczka :D


Przy okazji tych Świąt życzę Wam, abyście odnalazły/odnaleźli w tych Świętach ich prawdziwy sens. Niech ten masowy zakupocholizm i komercyjny szał Was ominie. Cieszycie się Narodzeniem naszego Zbawiciela. Bo trzeba pamiętać, że mimo, iż mamy tradycję, żeby się w tym czasie obdarowywać prezentami. To jednak najważniejszą Osobą tutaj jest Jezus, to jego urodziny obchodzimy i to On powinien dostać najfajniejszy prezent, czyli nasze czyste serca :)

Tego Wam gorąco życzę :*

źródło





Ania

1 komentarz:

  1. Makijaż przepiękny, też lubię kolorowe oczka :) A życzenia piękne napisałaś, bardzo mądre, dołączam się do nich:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)