piątek, 27 grudnia 2013

Sylwestrowo - karnawałowo

Hej!
Dzisiaj moja pierwsza propozycja makijażu sylwestrowego lub karnawałowego. Od razu ostrzegam, ze to wersja raczej dla osób o silnej osobowości, lubiących się wyróżniać z tłumu ;) Chora wizja nawiedziła mnie podczas zasypiania (a może widziałam gdzieś coś podobnego i mi w podświadomości utkwiło...)

Makijaż jest graficzny, odrobinę ekscentryczny, coś a'la Marylin Monson, tylko białej soczewki mi brakuje :P




wybaczcie, mnie tez dobija mój wielki nos...;/



























Jedyne, czego tu brakuje, to jakichś odjechanych rzęs, ale niestety nie dysponuję aktualnie niczym ciekawym. W ogóle w pierwotnym zamyśle rzęsy miały być białe, ale pomysł padł :P
To tyle na dziś. Bez obaw, będzie również coś dla osób gustujących w czymś bardziej normalnym :D


Pozdro - Anka

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)