sobota, 13 lipca 2013

Żyła złota

Cześć, cześć!!!

Z racji chwilki czasu (coś ostatnio często mi się to zdarza...;D) postanowiłam pokazać Wam pokazać kolejną propozycję makijażu dziennego.
Wszystkim złoto kojarzy się raczej z wieczornymi wyjściami lub jakimiś specjalnymi okazjami. Natomiast ja pokażę Wam delikatny makijaż w złocie, który doskonale będzie podkreślał urodę każdej tęczówki i będzie wspaniale komponował się z opaloną buzią (której ja nie mam :P).























Żeby uniknąć makijażu, który by wyglądał na wieczorowy złoto przygasiłam w zewnętrznym kąciku oka matowym brązem i dla ożywienia całości na dolnej powiece dodałam odrobinę niebieskości. Dzięki temu makijaż nabrał lekkości i doskonale nadaje się na co dzień :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)