piątek, 12 lipca 2013

"Lady in red"

Witajcie!
Jak zwykle szybki wpis, mało czytania więcej oglądania. Korzystam oczywiście z chwili spokoju, gdyż Brontosiki śpią, a są chorzy, wiec ten spokój długo nie potrwa... :( Mam nadzieję, że docenicie moje poświęcenie ;), że mimo choroby Chłopaków, dodaję nowy wpis ;).

Jak wskazuje nam tytuł, dzisiejszy makijaż będzie w odcieniach czerwieni z dodatkiem złota. To propozycja typowo wieczorowa i jak zwykle, o niebo lepiej wyglądałaby pewnie w towarzystwie ciemnej tęczówki... :P






















Pozdrawiam Was serdecznie :). Jak mi Chłopaki wydobrzeją, to obiecuję kolejny makijaż gwiazd, coś muzycznego, bo się mi tego nazbierało ;) i zacznę zabawę z face chart'ami, bo znalazłam kilka meega-genialnych w sieci :D

Anka vel Faratonga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)