poniedziałek, 18 lutego 2013

Zakupy!!!!

Huuurraaaa!!!! Już mam Przyszła do mnie paczka cudowności, o których wspominałam w poprzednim poście :D. Co prawda dostałam ją już we czwartek, to z racji Rekolekcji, nie pisałam o niej wcześniej :)
Muszę Wam pokazać, bo jak na internetowy sklep, to wszystko przyszło nie dość, że bardzo solidnie zapakowane, to jeszcze bardzo ładnie. Niektóre kosmetyki, były dodatkowo opakowane kolorową bibułą z naklejonym logo sklepu. Po prostu ślicznie, aż mi miło było to rozpakowywać. Mimo, że musiałam zapłacić za te wszystkie dobra, to czułam się, jak na gwiazdkę, otwierając każdą paczuszkę :) :D

Zanim pokażę Wam, co kupiłam, dodam, ze wszystko zostało zamówione w Sklepie MINTI
Naprawdę bardzo Wam polecam to miejsce. ceny mają standardowe, nie odbiegają zbytnio od innych drogerii internetowych (znanych mi, przynajmniej). A w ich asortymencie znalazłam wszystko, co planowałam zakupić.


Tak oto prezentują się moje zapakowane cudeńka :) Prawda, ze ładnie ?






A tu już rozpakowane :D




















A teraz, co udało mi się kupić :)

Sleek: 

  • Paleta Acid
  • Oh So Special
  • PPQ Respect
  • Pout Paint - 153 Cloud, 155 Lava, 159 Port
Hakuro:

  • H56
  • H22
W7
  • Africa
  • Honolulu
Technic High Light

To by było na tyle. ale mam nadzieje, ze nie macie mi za złe tych "przechwałek" ;)


Pozdrawiam :D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)