czwartek, 14 lutego 2013

Makijaż (nie)walentynkowy :P

Hej! Dzisiejszy wpis makijażowy.
Mam dla Was dwie delikatne propozycje dziennego makijazu. Oczywiście w ramach dzisiejszego dnia Św. Walentego, można te pomysły wykorzystać, jako makijaż tej okazji dedykowany. Ale ja  robiłam je w ogóle nie myśląc o tej dacie ;).Ostatnio wzięło mnie  na coś bardziej naturalnego. Ot, taka chwila przerwy z makijażami w szalonych kolorach tęczy.
Ale tylko chwila :D. Już niedługo, pokażę Wam kilka makijaży, które robiłam na trzy, bodajże konkursy (do zamknięcia ich, nie mogę publicznie pokazywać zdjęć moich prac). Poza tym, czekam na przesyłkę z nowymi paletami Sleek'a i już się nie mogę doczekać ich testowania :D. Tzn. Sleek'a samego w sobie nie muszę testować, jeśli chodzi o trwałość itp. chodzi mi o nowe makijażowe szaleństwa :D. Jednym z moich łupów będzie paletka Acid Totalnie zwariowane, neonowe kolory :D. Ale to może w przyszłym tygodniu. Ten tydzień mam odrobinę oderwany od internetowego świata. Mamy w Parafii Rekolekcje Wielkopostne i tak w ramach wyciszenia nie "siedzę na kompie" - dziś wyjątkowo :)

Ale teraz do rzeczy. Makijaże - zapraszam do zdjęć ;)


Idealny do niebieskich oczu, z delikatnym miedziano-różowym akcentem :)









Druga, równie delikatna wersja, tym razem w brązach. 











Oba mkijaże wykonałam paletą Coastal Scents Metal Mania. Kolory są fajne, dobrze się rozcierają, choć uważam, ze trwałość Sleek'a jest lepsza, ale to moje subiektywne zdanie. Metal Mania dobrze wygląda na sucho, tak jak tutaj. Efekt jest wtedy delikatniejszy. Można ich używać również na mokro, żeby uzyskać mocniejszy efekt. :)

To tyle na dziś. Pozdrawiam Was ciepło, mi za oknem znów pada śnieg. I chyba z Brontosikami nie pójdziemy na pole, bo są trochę przeziębieni. O, i właśnie jeden się obudził, więc już naprawdę muszę kończyć :). Papa
Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)