środa, 16 stycznia 2013

"Więc chodź, pomaluj świat..."

Hej, hej, hej!!!
Ania wita Was w tym cudownym dniu :D! Czyli kupa śniegu za oknem, mi się nie chce iść do pracy, bo sypie jak skurczybyk :P, ale co tam. Humor mam świetny :d Mimo tego, że mój Brontosik zasnął dopiero koło 1:00 w nocy, bo go coś brzuszek nękał, a rano już po 6 był cudownie rześki... :O Jak małe dzieci to robią? Nie rozumiem... Mi trochę brakuje chociaż tej godzinki snu. Ale nic to, dziś jest fajny dzień, tak bez powodu :D. Dlatego postanowiłam na rozweselenie i ożywienie tej czarno-białej aury pokazać Wam kilka zdjęć makijaży kolorowych, jak tęcza. A co, kto powiedział, że w zimie nie można :P


Wszelkie możliwe konfiguracje mejkapu z niebieskim akcentem :)





Nie wiem, czemu zawsze tusz mi się odbija na górnej powiece...;/
































I drugi, też w różnych ujęciach czowy.




















Tyle, na dziś! Ja zmykam do pracy :*
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)