piątek, 7 grudnia 2012

Kolejna porcja kolorowych oczu :D

Witam Was wszystkie pięć :D. Miło mi, że komukolwiek chce sie tu zaglądać, choć to moje pisanie jest straaasznie nieregularne... :(
Przepraszam bardzo, ale jak zwykle jestem zabiegana... Samo w sobie to, że przy Bliźniakach jest sporo do robot zabiera mi dużo czasu. Oprócz tego, jak mam chwilę, to dorywczo chodzę do "pracy", jeśli mama może zostać z moimi Chłopakami :). Poza tym od września zapisałam się jeszcze do szkoły, a ostatnio robię dodatkowo kilka kursów tak, że kalendarz mam wypełniony i na brak nudy nie mogę narzekać :D.

W tym poście chciałabym Wam pokazać jeszcze dwie propozycje oczu, które znalazłam w aparacie. I w końcu muszę się zebrać i pokombinować z czymś bardziej świątecznym i sylwestrowym. Póki co jeszcze trochę kolorku :).


Pierwsza propozycja - fioletowo-brzoskwiniowy z błękitnym akcentem:




















Złoto ożywione turkusową kreską





















Jak zwykle szybko, mało czytania, więcej oglądania. Pozdrawiam Was i ciepełka życzę :)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)