piątek, 23 listopada 2012

Tęczowo

Hej!
Makijaży ciąg dalszy, czyli prezentacja zachomikowanych zdjęć :). Zapraszam!


Na pierwszy rzut eyeliner w wersji kolorowej. Pierwszy makijaż był swego czasu bardzo popularny na blogach i YT. Nie pamiętam, kto pierwszy go wykonał, na pewno Zmalowana - KLIK była jedną z autorek tego  makijażu.
Tak prezentuje się moja wersja. Eyeline FM Make Up, kolor z paletki Sleek Sunset





















Przy użyciu Sleek Curacao



















A teraz w tęczy całe oko - inspiracja, jak zwykle Kasia KLIK





















Jakie ty mas strasne ocyska... :O (a to dlatego, żeby było widać eyeliner, który specjalnie kończy się trochę wcześniej niż oko :P)

I przepraszam Was, za brak "tapety" na całej twarzy, po prostu ostatnio stwierdziłam, że moja skóra też potrzebuje mieć wolne od kremów BB, pudrów itp., itd. Oczy muszą znieść moje fanaberie :D


Pozdrawiam

 UWAGA - konkurs!!!
Ważna informacja - KONKURS U  AGNIESZKI :) Szczegóły TUTAJ  Do wygrania przepiękna torebka Laza, której wzór możecie sobie same wybrać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)