czwartek, 1 listopada 2012

Na szarugę za oknem - kolor :P

Hej!
Korzystając z chwili wolnego stwierdziłam, że warto coś nowego umieścić  na blogu :). A że dziś radosny dzień - Wszystkich Świętych, postanowiłam umieścić zdjęci kilku kolorowych makijaży. Zatem zapraszam jak zwykle do oglądania :)


 Kolory płatków kwiatów




















Fiolety



















Makijaż podpatrzony  Kasi KLIK, jak zwykle zapraszam na jej bloga, gwarantuję, ze znajdziecie tam mnóstwo inspiracji i pięknych makijaży :).


Pin up ;)


















Na koniec mała metamorfoza :D













































Nowa fryzura i tak, mam niebieską grzywkę, a co :D Jak szaleć, to szaleć :P


Bonus - mój nowy "kolega"





















Przy krótkich włosach prezentuje się idealnie :D.

To tyle na dziś. Życzę Wam udanego długiego weekendu, uważajcie na siebie :D
Anka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)