wtorek, 4 września 2012

Tęczowe oczyska :)


Witajcie!
Wrzesień się rozpoczął nie najgorszą pogodą. Korzystając z mojego postanowienia i wyzwania, które przed sobą postawiłam ;).
Z racji, że słońce zagląda do okna (chłopaki mają swoją popołudniową drzemkę, a mama musi czuwać ;P), stwierdziłam wiec, ze w dzisiejszym poście umieszczę kilka zdjęć moich ostatnich makijażowych wyczynów. Zapraszam więc na pokaz zdjęć. A w najbliższym czasie, kiedy wena do mnie powróci, postaram się napisać coś dłuższego i ambitniejszego. Póki co, miłego oglądania :).


Propozycja pierwsza (inspiracja znaleziona w Urodzie z marca 2010r.)



Do tgo makijażu miałam usta pomalowane moim ukochanym błyszczykiem w pomadce FM Make up w kolorze Candy Pink. Usta osobno, bo nie umiem zrbić sobie sama ładnego zdjęcia całej twarzy. :(






































Propozycja druga (makijaż Jessici Alby znaleziony w Urodzie z lipca 2010)






















Trzecia propozycja (podpowiedziana już przez mój chory umysł :P)


















Wybaczcie osypany cień, tryb makro, to "brzydal", wyłapie wszystko :>


















PS W pierwotnym założeniu to miał być mój makijaż "do pracy", jednak na końcowym etapie okazał się ciut za ciemny ;). Za to na imprezy i wieczorne wyjścia będzie jak znalazł.



Na tym zakończę prezentację, mojego, jakże zacnego, talentu. Wszystkiego dobrego Wam życzę. A zwłaszcza, wbrew zbliżającej się jesiennej szarówce, duuuużo koloru w życiu :)
Wasza dozgonnie oddana Anka ;)


Pragnę Was również zaprosić na rozdanie u "Zmalowwanej" :). Nagrody od Virtual, zajrzyjcie, bo warto :) i powodzenia!!!

http://www.zmalowana.com/letni-makijaz-kosmetykami-virtual-rozdanie/

a oto nagrody:


 

 











Prawda, że zachęcające?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)