środa, 15 lutego 2012

Walentynki i po Walentynkach :P

Hej!
Dziś taki króciutki wpis Walentynkowy, najpierw prezent od mojego męża :D


















I przeuroczy napis na naklejeczce "Bądź ze mną"  :D



Z racji Walentynek zrobiłam sobie taki manicure ;)


















Wykonanie:
Jako bazę nałożyłam odżywkę z Joko, później biały lakier Vollare Aisha w kolorze nr 1. Następnie na czterech palcach poza palcem serdecznym zrobiłam czerwone kropeczki lakierem Miss Selene w kolorze 142. Te kropeczki zrobiłam na drugiej warstwie białego lakieru, która jeszcze nie był całkowicie zaschnięta. Później taką malutką szpileczką do zdobienia paznokci przeciągnęłam od samej góry po tych małych kropeczkach, tak, że powstały  "niby serduszka" ;). Na serdecznym palcu tym samym czerwonym lakierem namalowałam serduszko. I to byłoby na tyle. Nic szczególnego, ale skoro wszyscy świętują Walentynki, to ja też :PP.




















 Oto lakiery, których użyłam


To by było na tyle, pozdrawiam serdecznie :) i życzę wszystkiego dobrego i duużo miłości na co dzień, Walentynki są przereklamowane, moim zdaniem każdy dzień jest dobry, żeby sobie "powalentynkować" :)

Pozdrówki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)