czwartek, 13 sierpnia 2015

Mój pierwszy raz ;P

Hej!

Jak radzicie sobie z tym gorącem? My jakoś dajemy radę,  z dwojga złego wolę upał, niż zimę (ale tylko taką z chlapą i śniegiem z deszczem, bo słońce i mrozik to uwielbiam).

Dzisiejszy post na szybko, i nie bójcie się, nie będzie żadnych intymnych zwierzeń ;P. Chciałam Wam pokazać tylko moje pierwsze w życiu paznokcie hybrydowe :D. Wiem, że Ameryki tym postem nie odkryję. Ale kolory, jakie mam są takie genialne, że musiałam Wam pokazać :D


Nie ma jak prezentacja na kredkach ;P

























Hybrydy mam dzięki uprzejmości mojej BBF, Justyny :) Miałam tzw. wychodne z domu bez dzieciaków i trzeba było to wykorzystać na babskie posiady, a czymże by były takie babskie posiady bez jakichś kosmetycznych atrakcji :D

Na zdjęciach widzicie paznokcie, które mają około 3 tygodnie. Normalnie wszystko w domu robiłam, z tym, że starałam się np. zakładać rękawiczki przy myciu garów itp. Jak dla mnie taki okres czasu, to super wyglądają. Nie mogę się napatrzeć na ten połysk. Zwykły lakier go czasem traci, a tu lustro. Jestem zakochana :D


A na dokładkę, dla relaksu podrzucam Wam moje trzy ulubione najbardziej w tym momencie, kawałki Two Steps From Hell - normalnie UWIELBIAM, nic więcej nie będę pisać :)













Pozdrawiam! i yczę spokojnego weekendu :D

Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)