poniedziałek, 27 lipca 2015

Azjatyckie mini-szaleństwo

Hej!
Jak Wam minął weekend? U nas spokojnie, dzięki Bogu zawirowania zdrowotne chyba się powoli zaczynają kończyć :). weekend spędziłam z najbliższymi, więc tak, jak lubię najbardziej :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją paczuszkę koreańskich "dobroci", które kupiłam sobie na wyprzedaży u Gangnam Freaks. I powiem Wam szczerze, ze to, co otrzymałam przerosło moje oczekiwania :)

Zamówiłam następujące rzeczy: dwa notesiki do słówek (tak mam zamiar się uczyć, żeby nie zapomnieć wszystkiego, a te kolorowe notesiki mam nadzieję, będą doskonała motywacją :D ), krem BB Boscians i rzepkę do włosów, ot takie pierdółki :D Listonosz przynosi paczkę, a tu szok! Oprócz zamówionych rzeczy dostałam jeszcze maskę typu "sheet mask" z kwasem hialuronowym, pisak Rilakkuma, róż do policzków Babyface i dwie próbki kremu wodnego It's skin i kremu z kawiorem tej samej firmy. Było mi bardzo miło, gorąco podziękowałam oczywiście za te wszystkie dobroci i przez tydzień nawet tego nie otwierałam, bo tak to ślicznie wyglądało w  woreczku (wiem, że nie do końca ze mną wszystko w porządku ;)  ).























A oto i poszczególne rzeczy :) Będzie dużo zdjeć.
 Lojalnie ostrzegam ;)

Notesiki i pisak:

























































Rzepka ;)


















Krem BB


















Maseczka




Nie mam zielonego pojęcia, co tu jest napisane :D










































Róż do policzków w ślicznym morelowym kolorze, czyż opakowanie nie jest słodkie :)





















Tak więc wyglądają moje skarby :D Jak tylko zdobędę się na wysiłek, żeby je naruszyć, możecie spodziewać się bliższych opisów :)



Spójrzcie, jakie miałam cudowne niebo podczas tych upałów :)



















Babia Góra




















Pozdrawiam Was zatem cieplutko i życzę mnóstwo pozytywnej energii na ten tydzień :)

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)