niedziela, 4 stycznia 2015

Z nowym rokiem nowym krokiem

Witajcie!!!!!

Jak tak pierwsze dni 2015 roku? U mnie dużo pozytywnej energii, którą mam nadzieję uda mi się choć odrobinę Wam przekazać :)

Nie było mnie na blogu długo, bo  musiałam się pozbierać z kilkoma rzeczami, poza tym świąteczny czas w całości przeznaczyłam moim najbliższym. Mąż wreszcie ma urlop, więc chcemy jak najlepiej wykorzystać wspólny czas z naszymi Chłopakami :).

U nas powoli zapasy ciast i wszelakich łakoci się kończą, dobrze, bo nie będzie kusić ;P. Nowy kalendarz zapełniony noworocznymi postanowieniami, ale realnymi do spełnienia :D.
Postanowiłam nie tyle lepiej wszystko planować (bo do tej pory to robiłam), ale bardziej się tego planu trzymać, gdyż to trudniejsze.

Zapraszam zatem na pierwszy wpis w 2015 roku. Blog trochę zmieniony, odświeżony, mam nadzieję, że wytrwacie przy mnie, za co z góry dziękuję :D

Makijaż dzisiejszy jest jednym ze starszych. Jak widać po datach na zdjęciach, nie wiem po co to w ustawieniach zmieniłam. Kilka wpisów będzie z datami, wybaczcie :)

























Makijaż delikatny, w sam raz na popołudniowe rodzinne spotkanie :)


Tyle na dziś . Korzystajcie z ostatnich świątecznych dni :)

Pozdrawiam,

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)