piątek, 9 stycznia 2015

Armin van Buuren

Hej! Jak po tytule łatwo się domyślacie (albo i nie;)  ), że dzisiaj post muzyczny.

Przedstawiam Wam jednego z moich ulubionych DJ, obok Tiesto i Paul'a van Dyk'a Armin jest moim ulubionym DJ trance (i wszystkich podobnych gatunków muzycznych).

Armin van Buuren ma już 38 lat, urodził się 25.12. 1976r. :D w Holandii. W swojej twórczości inspirował się muzyką innego znanego wykonawcy muzyki elektronicznej - Jean-Michela Jarre (jako dziecko również byłam jego fanką).

Armin jest bardzo uzdolnionym muzykiem, świadczą o tym nagrody w plebiscycie DJ Mag Top 100, gdzie w latach 2007-2010 oraz w 2012 zdobył 1. miejsce, w 2002, 2006, 2011 i 2013 2. miejsce, a w latach 2003-2005 i 2014 miejsce trzecie. Zatem od 2002 roku utrzymuje się w ścisłej czołówce trzech najlepszych DJ na świecie :).
Obecnie prowadzi A State of Trance, najchętniej słuchaną audycję radiową na świecie (słucha jej co tydzień około 30 milionów słuchaczy z 40 krajów).

Wszystkie utwory Armin'a cechują się, podobnie, jak u Tiesto taki nadbudowywaniem "klimatu", nie mamy tu zazwyczaj od razu takiego mocnego "BUM!", tylko stopniowo to narasta powoli wciągając nas w cała muzyczną opowieść, a to lubię najbardziej, taką pewną dozę zaskoczenia i ciekawości, a nie, ze DJ już na starcie pokazuje mi wszystkie swoje "sztuczki" :)

Tyle tytułem wstępu. Teraz chciałabym Wam zaprezentować kilka moich ulubionych kawałków, które na pewno sprawdzą się na niejednej imprezie karnawałowej :)

Mirage to utwór, który jest dla mnie kwintesencją moich preferencji muzycznych obok elektronicznego brzmienia mamy genialną gitarę elektryczną, więc ja się rozpływam :D




 Kolejny utwór This Light Between Us w duecie z Christian'em Burns'em też jest jednym z moich najbardziej ulubionych kawałków tego DJ'a.






This Is What It Feels Like w duecie z Trevor'em Guthrie




Razem z Sofie Elis Baxtor nagrał utwór Not Giving Up On Love





Z kolei z Sharon den Adel - In And Out Of Love




Kolejnym moim ulubionym utworem jest Coming Home



I ostatni I Don't Own You




Mam nadzieje, ze tymi kilkoma utworami przybliżyłam Wam postać Armin'a Van Buuren'a i jeśli jeszcze go nie słuchaliście, to mam nadzieje, że się Wam spodoba i zaczniecie :)

Życzę Wam zatem udanego weekendu, mam nadzieje, że moje propozycje muzyczne będą dla Was przydatne :)

Anka vel Faratonga :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)