poniedziałek, 19 stycznia 2015

50 przypadkowych faktów o mnie :)

Hej!
Na początek tygodnia i z 200 postem, postanowiłam Was trochę pomęczyć informacjami o mnie :). Staram się jakoś nie bardzo tu swojego życia osobistego odkrywać ;). Jakiś czas temu w blogosferze, jak i na YT były bardzo popularne tagi "5o faktów o mnie". Co prawda po czasie, ale też postanowiłam się z Wami kilkoma informacjami o sobie podzielić ;)
No to zaczynamy!





1. Mam młodszego brata, a zawsze marzyłam o starszym ;)
2. Urodziłam się tego samego dnia, co Św. JPII, tylko 68 lat później ;D.
3. W tym roku będziemy z mężem obchodzić 6 rocznicę ślubu.
4. Jestem mamą na pełen etat i jestem z tego dumna :D
5. Jestem osoba wierząca i praktykującą - po prostu kocham Boga i ludzi :).
6. Pierwsza ciąża i zaskoczenie - bliźnięta, zatem póki co mamy dwóch chłopaków!
7. Skończyłam LO o profilu językowym.
8. Na maturze zdawałam rozszerzony polski, angielski, geografie i historię.
9. Historię zdałam na 31% (nie się nie uczyłam , nie jestem z tego dumna...).
10. Reszte zdałam o wiele lepiej, na ponad 70% :D.
11. Wg poradni psychologiczno-pedagogicznej, w której miałam nieprzyjemność być w gimnazjum, nie mam żadnych talentów i powinnam się uczyć na 3, maks.4. Pani psycholog była zaskoczona, ze zawsze miałam świadectwa z paskiem na kartce, a nie na 4 literach ;D.
12. Jestem najlepszym dowodem na to, ze można wiele osiągnąć ciężką pracą, choć szczerze, to dopiero teraz zaczynam to widzieć i doceniać.
13. Jako nastolatka byłam bardzo zakompleksiona (jeszcze trochę z tego mi zostało, więc blog to pewien rodzaj terapii, bo jak by nie było, wystawiam się na jawną krytykę :P).
14. W szkole nienawidziłam W-F.
15. Jestem osoba, która jest bardzo emocjonalna i wrażliwa na zmiany.
16. Nie lubię zmian, bardzo mnie one stresują, bardzo...
17. W II kl. SP miałam złamane obie ręce w nadgarstkach na raz. Gips zdjęli mi tydzień przed I Komunią :D.
18. Od 9 r.ż. noszę okulary i leczę się na astmę.
19. Skończyłam studia na kierunku Nauki o Rodzinie, specjalizacja Poradnictwo i mediacje (przydaje się w codziennym życiu;) ).
20. W Polskim Związku Głuchych zdawałam egzamin z języka migowego, mam na to certyfikat PZG.
21. Makijaż, muzyka i książki to trzy sposoby, które pozwalają mi się zrelaksować i odpocząć.
22. Ostatnio jestem na etapie "fascynacji" sagą Gra o Tron - oczywiście w formie pisanej.
23. Uwielbiam Władcę Pierścieni, czytałam wszystkie części, łącznie z oryginalną angielską wersją chyba ze 7 razy :D.
24. Nie lubię kurczaka, wiem, ze to zdrowe mięso, ale mam z nim złe skojarzenia ;P
25. Od dwóch lat pokochałam aktywność fizyczną i regularnie ćwiczę (dla przyjemności, a nie ze wzg. estetycznych, że tak to ujmę) na zmianę pilates, fitness funkcjonalny i Tae Bo.
26. Jestem typem figury jabłko, dlatego tak trudno mi sobie poradzić z brzuchem... mimo starań ;P
27. W podstawówce trzy lata uczyłam się gry na pianinie, nadal pamiętam, jak się to robi i czasem do gry wracam.
28. Mam psa - Owczarka Niemieckiego.
29. Lubię piec (i jeść) słodkości ;).
30. Moje drugie imię to Barbara.
31. Z Bierzmowania mam imię Brygida.
32. Od 8 lat mam prawo jazdy, ale trochę boję się jeździć, tzn. jak muszę to jadę i sprawia mi to przyjemność, ale za rzadko to robię, żeby się nie denerwować.
33. Umiem jeździć na skuterze (choć do tego chyba jakichś umiejętności specjalnych nie trzeba :P).
34. W gimnazjum zakochałam się w koledze kuzyna, który jeździł na zielonym Kawasaki i od tego momentu motocykle, to moje niedościgłe marzenie...
35. Gdybym miała trochę gotówki na zbyciu, pierwsze co bym kupiła to Yamaha MT-125 KLIK.
36. Lubię prasować.
37. Nie cierpię obierać ziemniaków i myć garów...
38. Bardzo lubię kuchnię meksykańską.
39. Kwiatki mnie nie za bardzo lubią "zabiłam" nawet kaktusa :P.
40. Przez dwa lata mieszkałam w Krakowie.
41. Lubię miasto, ale jako miejsce wycieczki, nie do mieszkania.
42. Mieszkam na wsi i LUBIĘ TO!!!
43. Podobno piekę pysznego biszkopta, zapraszam, sprawdzicie ;).
44. Moimi makijażowymi guru są: Wayne Goss, Lisa Eldridge, Rae Morris i Kevyn Aucoin.
45. Jestem Sleekomaniaczką, jeśli chodzi o cienie do oczu ;P
46. Stosuje prawie tylko oryginalne azjatyckie kremy BB.
47. Jestem bladziochem :D
48. Nie cierpię się opalać, nudzi mnie to niemiłosiernie :P
49. Lubię kreatywne zabawy z moimi dziećmi.
50. Skasowałam konto na FB i czuję się wolna :D (wiem, ze nie można całkowicie usunąć konta...).


Mam nadzieje, ze nie chrapiecie. Sama bardzo lubię czytać takie wpisy, wiec i Was zachęcam do takiego wpisu.

Pozdrawiam serdecznie!!!
Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)