środa, 19 listopada 2014

WIELKI POWRÓT!!! :D

Witajcie!
Wróciłam!!! Udało mi się ogarnąć z grubsza poogarniać różne sprawy  i mogę do Was wrócić :D Bardzo się cieszę, nawet nie wiecie, jak bardzo. nie ma tu może szału, ale i tak się cieszę :D.

Wracam od razu z makijażem. Inspiracją do tego makijażu jest makijaż Lisy Eldridge - film TU (polecam jej kanał, serio jest świetna).

A to moje odtworzenie :)

























To by było na tyle :) Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że się też cieszycie z mojego powrotu :D



PS Gdyby ktoś z moich okolic potrzebował makijażu na Andrzejki, Sylwestra lub studniówkę, to zapraszam :) Jeszcze jakieś wolne terminy się znajdą ;)

2 komentarze:

  1. witamy! ;)
    a co do makijażu. trochę nieśmiało, ale poprawnie i ładnie. tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)