środa, 13 sierpnia 2014

Inspiracja Make-up Trendy

Hej!
Znowu mnie na blogu mało. Wynika to stąd, ze po prostu moi Chłopcy już nie śpią w południe tak długo, jak bym chciała. A kiedy już są słodko w objęciach Morfeusza, to mam 100 tysięcy innych rzeczy do zrobienia. Muszę, też przyznać, że saga Lodu i Ognia Martin'a na dobre mnie pochłonęła... ;P

Ale wracając do  wpisu. Dzisiaj chciałam Wam pokazać makijaż, który odnalazłam w wiosennym wydaniu Make-up Trendy. Makijaż ten został wykonany przez panią Klaudię Kłos do "sceny konkursowej MUT", a cała sesja nosiła tytuł Touch of violet. Wszystkie makijaże z tej sesji są piękne (odsyłam do magazynu), ale jeden mnie tak zachwycił, że musiałam go wypróbować na sobie ;)







Wiem, kreska masakra, ale ja bez okularów nic nie widzę...;/







Pozdrawiam Was serdecznie i z góry życzę udanego długiego weekendu :D

Faratonga :D



2 komentarze:

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)