środa, 9 lipca 2014

Mgiełka koloru

 Hej!
Lato nas nie rozpieszcza, przynajmniej tu na południu, kilka dni ze słońcem, a dziś znowu deszcz. Ale nie ma co narzekać. Kolor możemy przecież sobie same zafundować :). Dzisiaj propozycja makijażu kolorowego, ale delikatnego. Całość wykonana paletą Coastal Scents - Metal Mania. Nakładałam je na sucho, bo chodziło mi o mgiełkę koloru.






Czerwone oko to wynik alergii :P



























Rzadko się u mnie pojawiają paznokcie, ale jak mi się uda coś w miarę "ludzkiego" wymalować, to się z Wami dzielę ;)







 Przepraszam za moją stopę (ogólnie stopy mnie brzydzą, swoich też nie lubię, ale ten malunek mi się tak spodobał - wiem, do perfekcji mu daleko, ale ja ciągle się uczę :P)


















I tym oto akcentem kończę ten wpis. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo słońca przede wszystkim w sercu :)

Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)