czwartek, 10 października 2013

Smokey violet

Hej!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać fioletowe smokey, które wykonałam zestawem do smokey eyes marki Catrice KLIK. Zestaw zawiera cztery idealnie dopasowane kolory, którymi możemy stopniować efekt bez obawy, ze coś nam nie wyjdzie. Zresztą jest opis jak wykonać, tak żeby było perfekcyjnie ;). Osobiście makijaż wykonywałam "na czuja", bo mój zestaw dostałam wraz z paczka testerów od koleżanki, wiec opisu nie miałam. Ale mogę powiedzieć, ze to ciekawy gadżet, aczkolwiek jednym cieniem też można podobny efekt uzyskać ;P, ale kto co lubi. Powiem Wam tylko, ze mimo, ze ogólnie zestaw mi się podoba, w końcu go dostałam :d to jednak nie kupiłabym go sama, bo cienie łatwo tracą kolor przy rozcieraniu i są średnio trwałe.

Ale dosyć gadania, czas na podziwianie :D








I to by było na tyle :)
Papa!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)