sobota, 5 października 2013

Projekt - Kobieta kameleon

Witam Was serdecznie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać makijaż, który został wykonany na projekt makijażowy u Domi Make-up Artist. Nazwa projektu to KOBIETA KAMELEON.






 Cała zabawa polega na tym, ze na każdy tydzień przewidziany jest inny rodzaj makijażu, co ma wyzwolić w każdej z nas twórczość, ale też i pozwoli się odnaleźć w makijażu, który nam najbardziej pasuje, a może i nawet przełamać się i spróbować czegoś nowego :). Kobieta, tak jak kameleon - zmienną jest. A makijaż może być tego najlepszym przykładem, bo dzięki niemu można się diametralnie zmienić, ale jak nam się nie spodoba, to zmywamy i zaczynamy od nowa zabawę :D Zatem, jak mawia Wayne Goss: "Don't worry, it's only make up." :)

Na pierwszy tydzień, który trwa do jutra tematem jest makijaż klasyczny - standard oko z kreską i czerwień na ustach :) Moją inspiracja był makijaż Angeliny Jolie z filmu Turysta - mocną matową czerwień ust przełamałam odrobiną błyszczyka, a na oczach zamiast ostrej kreski eyelinerem zastosowałam kredkę, żeby złagodzić kontur, w zewnętrznym kąciku mamy metaliczną szarość :)




















Okularnica też dobrze wygląda w takim makijażu ;)



















Pół żartem - pół serio :D























A kto powiedział, że matka dzieciom musi być poważna :P

Tyle na dziś. Muszę Was teraz na kilka dni opuścić, bo mamy pewne zdrowotne perturbacje, ale jak wszystko będzie dobrze, to znnowu sie do Was odezwę. Póki co pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli i udanego tygodnia :)

Ania

3 komentarze:

  1. oczko bardzo delikatne i bardzo ładne. usta szałowe! kolor tej czerwieni masz obłędny :)
    i witam w projekcie ;) miło mi bardzo, że postanowiłaś dołączyć.

    jeśli o baner chodzi...
    otóż sprawa jest prosta. należy wejść w układ bloga i tam dodać gadżet obraz. ten link podaj jako źródło obrazka z internetu http://3.bp.blogspot.com/-lIfL1YeH0vo/UkSrrUghx3I/AAAAAAAAC3g/ersYwtWgOog/s1600/kameleon.jpg, a ten link wklej w drugie miejsce z http: http://blog.domimakeupartist.pl/p/kobieta-kameleon.html. powinno zadziałać. Jeśli Ci się nie uda to pisz na mojego maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarości jak najbardziej klasycznie :)
    Okularnica też? Okularnica ZWŁASZCZA świetnie wygląda z czerwonymi ustami!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć czerwień, to nadal kolor, który ciężko mi przychodzi nosić :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)