czwartek, 31 października 2013

Egzotyka u Makijażowo :) Biorę udział w konkursie u Makijażowo :)

Witajcie!
Dzisiaj wpis konkursowy. Postanowiłam na ostatnią chwilę zgłosić się do konkursu u Makijażowo - KLIK. Na pewno będzie o wiele więcej lepszych prac, ale co, zabawa, to zabawa :). Przynajmniej nie będę miała do siebie pretensji, ze nie spróbowałam, poza tym liczy się też zdobyte przy każdej takiej akcji doświadczenie ;)

A oto zestaw dobroci, jakie można wygrać :)


















W konkursie trzeba było poszukać jakichś egzotycznych inspiracji. A ja, jako, że lubę kolory, wybrałam takie oto kwiecie :P



















A teraz moja interpretacja  - kolory trochę nie te, ale interpretacja jest dowolna ;P
































Wish me luck!!! :D
Pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)