niedziela, 8 września 2013

Krokus jesienny

Hej!
Kolejny post z makijażem raczej w delikatnych i stonowanych barwach, więc mam nadzieje, że przypadnie wielu z Was do gustu.
Inspiracją dla mnie był kwiatuszek, który właśnie pojawił się w moim ogródku - Krokusem jesiennym.

Nie zrywam kwiatków, bo mi ich żal, ten został mi podarowany przez Brontosika :P




Tak prezentuje się krokus na oczach:)






















A dla osób, które lubią kontrastowe akcenty, można dodać pomarańczową kreskę (jak na pręcikach kwiatka)

ta powaga powala :P





















Tyle na dziś, życzę Wam pogodnej i spokojnej niedzieli :). My dzisiaj mamy z mężem Mszę z okazji 4 rocznicy ślubu (pobraliśmy się 5.09., ale chciałam Mszę w niedzielę :) ), więc takie małe święto :)

Pozdrawiam Was serdecznie :*
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)