wtorek, 2 lipca 2013

Strong & soft

Witajcie po mojej dłuższej nieobecności.
Wiem, długo nie pisałam, nie będę się tłumaczyć, ani nic obiecywać, po prostu muszę spojrzeć prawdzie w oczy, nie mam szans na regularne pisanie, bo mam "nieregularne" życie ;), ot i wsio :P.

Od razu przechodzę do meritum tego posta, czyli makijaży. Ostatnio, w wolnej (cud) chwili trochę się "bawiłam" i wyszły mi dwa makijaże, które zaraz Wam pokażę. Od razu spieszę wyjaśnić, że na zdjęciach jest tylko połowa twarzy, gdyż skorzystałam z przywileju posiadania dwojga oczu i każde było pomalowane w inny sposób :).

Strong (nie to piwo :P)





































Soft 



















To wszystko na dziś!
Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)