środa, 31 lipca 2013

A'la "rybka"

Hej!
Znowu przerwa w blogowaniu, ale mam nadzieję, że po raz kolejny zostanie mi to wybaczone ;).
Tym razem chcę Wam zaprezentować makijaż, czasem nazywany "rybką", bo z takim "ogonkiem". Zapraszam :)






































 
I bonusik - Babia Góra (Babiogórski Park Narodowy) widziana z mojego okna. Lubię na nią patrzeć, bo na wiosnę, czyli gdzies do maja na jej szczycie utrzymuje się śnieg i zawsze ten widok kojarzy mi się z Kilimandżaro ;). Tu w odsłonie letniej - zasnuta chmurą - isnty szczyt wulkaniczny ;D.























Pozdrawiam ciepło i wykorzystujcie letnie miesiące, bo już tylko albo aż, połowa wakacji została :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)