wtorek, 7 maja 2013

Wracam

Hej! Znowu Was opuściłam  za co jak zwykle niezmiernie przepraszam...;/ To nie wina mojego lenistwa, tylko najzupełniej brak czasu. Naprawdę nie wiem co się ostatnio ze mną dzieje, totalnie ciężko mi się ogarnąć... :P
Korzystając, ze Chłopaki śpią  a pranie jeszcze się nie skończyło  zasiadłam przed monitorem, żeby się z Wami spotkać :D.
Obiad w przygotowaniu (dziś mam w planach trochę zaszaleć bo robię frytki i marynowany filet z kurczaka z oscypkiem i żurawiną :D), więc będzie szybko i konkretnie.
Makijaż fiolet z odrobinką brązu. Zapraszam :) Z tego co kojarzę, to zainspirowałam się tu makijażem Kasi, jak zwykle ;)






















Użyłam tutaj cieni (fiolet i ten perłowy) MAC Fafi, brąz z paletki Lovely. Eyeliner FM Make Up, tusz Maybelline Volume Express :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia, ja biegnę powiesić pranie w spokoju, z nadzieją, ze Brontosiki się nie obudzą zanim skończę...

Anka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)