wtorek, 9 kwietnia 2013

Moje inspiracje trendami wiosna 2013 + bonus


Witajcie Dziewczyny :D
Dzisiejszy post będzie trochę "pod publiczkę", bo chyba pierwszy raz robię coś  co jest zgodne z aktualnymi trendami, bo szczerze, to mało mnie one obchodzą ;) w sensie wolę po prostu czerpać tylko niektóre elementy z aktualnie promowanych trendów, a reszta i tak jest taka, jak ja chcę ;P Nie tyczy się to ubrań, bo mam tragiczny problem z doborem ubrań. Z chęcią oddałabym się w ręce  którego ten temat fascynuje, żeby trochę tę moją szafę podrasował ;).
Nie spieszyłam się z tym postem, bo wiosna też się do nas jakoś nie spieszy.. ;( Pisząc o trendach chcę Wam pokazać trzy takie nurty, które na wiosnę są promowane:

1. Kreski
Wszystkie fanki takiego typu make-upu będą zadowolone. Nie ważne, czy czarna, czy kolorowa kreska. Czy podkreśla górną, czy dolna powiekę. Wariacji na jej temat jest mnóstwo.


Źródło





 Moja inspiracja tym trendem
























2. Słodki róż w wydaniu Dior Cherie Bow

Źródło




I moje wykonanie :) 





I obiecany bonus - zmiana koloru włosów, no to Anka zaszalała ;D




I jak, dobrze mi w czerwieni? Tak dokładnie to jest kolor malinowy, tylko aparat przekłamuje... : /

Pozdrówki :*





1 komentarz:

  1. Poprostu rewelacja:) Najbardzie podoba mi sie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)