poniedziałek, 4 marca 2013

Różności

Hej!
Nie piszę, bo moje Brontosiki chorują, a jak dziecko chore w domu, to na żadne "przyjemności" nie ma czasu. Ale już im pomału przechodzi, mam nadzieje, ze nie wróci, bo w sumie w przeciągu kilku tygodni już trzeci raz chorują ;/.
W ramach oderwania się od tego całego zamieszania, postanowiłam dziś na szybko (jak zwykle) podzielić się z Wami kilkoma fotkami makijaży, które wykonałam na konkurs u Cleo80Makeup. Makijaże miały być inspirowane jedną z par kolczyków. Osobiście wykonałam trzy, do każdej pary po jednym makijażu. Niestety nie udało mi się wygrać, ale cieszy mnie sam fakt wzięcia udziału w takim przedsięwzięciu. A konkurencja naprawdę była duża (szczęśliwe zwyciężczynie :D ).
Zatem zapraszam Was na trzy posty, w których przedstawię Wam moje inspiracje.

Na pierwszy ogień - Czarny rycerz ;)



















Pozdrowionka i do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)