środa, 30 stycznia 2013

Wersji soft ciąg dalszy

Cześć!
Na początku zagadka, ostrzegam, głupia :P Wiecie jak sprawdzić, ile zostało Wam papieru toaletowego na rolce, bez wchodzenia do łazienki? Otóż prosta sprawa, wystarczy wpuścić tam dziecko w wieku 1-3 lata :P. Osobiście wczoraj się dowiedziałam, po tym, jak moje Brontosiki tam wlazły. Papieru było tyle, jak z łazienki do przedpokoju, czyli około 3 metry :D. Trzeba kupić :D

Ok, a tak na poważnie, to mam dla Was kolejne dwa delikatne makijaże, oba bazują na fiolecie z elementem zieleni.

Number one :)


















Przepraszam za te drobinki, nie zdążyłam usunąć, jak zwykle moje Szkraby przerwały mi "dzieło" :P

I dwa



















Takie ekspresowe malowania, dla każdego :)

Od razu przepraszam, ze w najbliższym czasie mogę nie pisać przez jakiś moment, bo czeka mnie trochę pracy, więc przepraszam.

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)