środa, 2 stycznia 2013

Kolejna porcja zdjęć :P

Cześć!
Jak żyjecie w tym nowym 2013 roku??? Sylwester udany? Święta minęły spokojnie? U mnie wszystko w porządku, poza tym, ze znowu na nic nie mam czasu :P Maluchy mi się pochorowały, wiec mam mały zamęt...

Najbliższe kilka postów będzie jak zwykle makijażowych. Mam dla Was kilka propozycji karnawałowych :). Na początku dwie kolorowe odsłony.


Kontrastowo - do tego makijażu zainspirował mnie jeden z makijaży ApropoMakeup



















"Płatki kwiatów"




















Podobne zestawienie kolorystyce pojawiało się już, ale bardzo je lubię :)


Jutro kolejna część - stay tune... xD

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)