wtorek, 12 czerwca 2012

Mój dzisiejszy makijaż do pracy

Witam serdecznie!
Korzystając z tego, że moja mama ma wolne i zajmuje się dziś chłopakami, mogę w chwili przerwy między domowymi porządkami szybciutko zamieścić nowy post :)
Dzisiaj bardzo krótko. Pokażę Wam, jaki miałam makijaż w pracy dzisiejszego dnia właśnie :).

Tak wygląda całość :)

















Wybaczcie okruchy tuszu, dopiero po wgraniu zdjęć się france ujawniły... ;/ Aha, a co do brwi, to tak, nie są wyregulowane, gdyby ktoś się chciał przyczepić. Nie reguluję brwi, bo tego nie lubię i już. A ich kształt nie jest jakiś przerażający, więc po co mam sobie fundować dodatkowe cierpienia :P.




















I w zbliżeniu na oko



















Przerażające czerwone żyłki, to wina alergii.



















Użyte kosmetyki:


















  • Krem BB Oriental Gold Skin 79
  • Buder prasowany ccuk o kolorze Tea Rose
  • Róż do policzków Catrice
  • Eye liner w zelu Essence w fioletowym kolorze
  • Paletka Sleek Curacao
  • Paletka MAC fafi
  • Tusz do rzęs Maybelline One By One Satin Black

Makijaż oka bardzo prosty. Na całą powikę nałożyłam jasno różowy cien z paletki MAC fafi (oczywiście najpierw baza, w moim wypadku baza pod cienie marki FM Make Up)




















Później narysowałam kreskę linerem i na końcu zaznaczyłam nad samą kreską ciemno różowym cieniem ze Sleeka Singapore Sling przeciągając go odrobinę poza oko, jak widać na zdjęciach.



















Na końcu wytuszowałam rzęsy i gotowe :D

Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego wieczorku :). Sama mam w planach kibicować dziś Polsce, oczywiście, jak uda mi się moje Szkraby spacyfikować i ich uśpimy z mężem :PP.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)