wtorek, 24 kwietnia 2012

Wiosna z pazurem czyli pora na Skittle Funky French

Siema wszystkim :D
Ogromnie mi przykro, że mój blog (którego de facto i tak nikt nie czyta :PP ale co mi tam, pisze, bo lubię i mam nadzieje, ze może w końcu ktoś zechce się ze mną ponudzić :) ) jest tak zaniedbany ostatnimi czasy. Wynika to wszystko z tego, że moje małe bliźnięta, czyli Brontosik i Brontowąsik są ostatnio niezmiernie absorbujący i żywcem nie mam kiedy pisać. Jak już mam chwilę dla siebie, to sprawdzam pocztę i biorę się do gotowania obiadu. Dlatego bardzo przepraszam, za opieszałość. Dziś krótka notka (korzystam z okazji, że chłopaki śpią).
Ok przechodząc do sedna, chciałam Wam dzisiaj pokazać bardzo kolorowy manicure, do wykonania którego zainspirowała mnie Asia (odnośnik do posta na jej blogu TUTAJ).
A oto prezentacja tego, co mi wyszło :)


















Bez lampy


















Z lampą :)



A to kolory jakich użyłam:

















  • Para różowa - Miss sporty 326 + Per Una 'pink cloud' (przy opisie kolorów ciemniejszy zawsze będzie pierwszy:) )
  • Para zielona - Ados Extra Long Lasting 577 + Vollare Flash (numerek niestety się starł i nie wiem...)
  • Para fioletowa - Avon 'midnight plum' + Miss Selene 225
  • Para pomarańczowa - Dor 49 + Miss Selene 131
  • Para niebieska - Wibo Your Fantasy 278 + Golden Rose Classic Glamour 168


Uwielbiam takie energetyczne zestawienia kolorów, a nie lubię nudy na paznokciach i na oczach :). Życzę udanych eksperymentów z kolorem i miłego dzionka. My wybieramy się z chłopakami na spacerek :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)