poniedziałek, 9 stycznia 2012

WPROWADZENIE

Mój pierwszy wpis... Ciekawe uczucie, bo już dawno nosiłam się z zamiarem założenia bloga, a tu dziś wreszcie mi się udało.
Może na początku wypada się przedstawić. Jestem Anka i na tym blogu postaram się z Wami podzielić wszystkim tym, co mnie interesuje. Głównymi tematami będą kosmetyki i ogólnie makijażowe sprawy, muzyka, książki/filmy, może trochę motoryzacji... A reszta jest milczeniem :P. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Już teraz życzę miłego czytania :). A więcej o mnie w profilu.
PS  Ciężko jest mi pisać z ruchliwym młodszym synkiem na kolanach (dobrze, że drugi jeszcze śpi :P ). A tu trzeba opanować pisanie i hamować zapędy Młodego do zjadania firanki (etap mam wszystko w buzi rozpoczęty).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)