wtorek, 11 czerwca 2013

Dziś się będziem chwalić :)

Hej wszystkim!!!

Jak pewnie domyślacie się po tytule, dzisiejszy wpis, będzie iście egocentryczny :P. Tak, tak, wiem, że przechwalanie się jest nieprofesjonalne, ale przecież swoimi radościami też się trzeba dzielić, więc dzielę się z Wami :).
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z super dziewczyną-fotografem - Karoliną (tu możecie zobaczyć zdjęcia jej autorstwa). Modelką była prześliczna Martyna, a co do tematu mojego "chwalenia się", to oczywiście twórcą makijaży do sesji byłam ja :D. Zdjęcia robione były u Karoliny w jej domowym studiu fotograficznym. Były dwa motywy przewodnie - pin up girl i styl delikatny, romantyczny.
Jeśli chodzi o moje wrażenia, to ja, jako osoba nie mająca do czynienia z takimi "akcjami" na co dzień, byłam bardzo podekscytowana. Ogromne wrażenie wywarło na mnie to, w jak profesjonalny sposób Karolina podchodzi do tego, co robi, mimo, że zdjęciami na razie zajmuje się bardziej hobbystycznie. Jednak moim zdaniem ma w sobie to coś, co pomaga jej ze zdjęć wydobyć głębię. Bo przecież jest wiele osób, które umieją zrobić ładne zdjęcie, ale takich, które zrobią zdjęcie i ładne i "żywe", nie ma wiele. No co tu dużo mówić, Karolina ma talent i widać, że cieszy ją to, co robi :)
Z kolei Martyna naprawdę nie dość, że jest śliczną dziewczyną, to ma w sobie coś, co pozwalało jej tak lekko i swobodnie pozować w zasadzie już po kilku ujęciach. Ma ona bardzo plastyczną twarz, w tym sensie, że w zależności od ujęcia, na każdym zdjęciu wyglądała inaczej. I nie była to tylko kwestia zmiany stylizacji. Naprawdę ten czas z dziewczynami to była sama przyjemność.
Ale, żeby już Was bardziej nie denerwować wrzucam zdjęcia z naszej wspólnej pracy.








































































Ze zbliżeniem na makijaż :)




















To tyle z mojej strony. Oczywiście zachęcam do komentowania, czy tu, czy na fb i oczywiście zapraszam do zapoznania się z pracami Karoliny, bo moim zdaniem są warte uwagi :)

PS druga część zdjęć, w romantycznej wersji już wkrótce :)

Pozdrawiam ciepło
Faratonga-Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)