czwartek, 23 maja 2013

fiolet + złoto = kolejny mejkap :P

Hej!
U mnie dzisiaj pochmurno i szaro, pewnie zaraz będzie padać, ale to nic. roślinkom i ziemi przyda się odrobina wody :)
Jednak, żeby ta aura szarości nas nie przytłoczyła, chciałam pokazać Wam kolejny makijaż. W odcieniach, tak jak na to wskazuje tytuł, złota i fioletu/różu :). Zrobiłam go sobie przy okazji Komunii kuzynki, ale świetnie się również sprawdzi w roli makijażu ślubnego, dla dziewczyn, które chcą mieć subtelnie, ale jednak zaznaczone oko :).  Myślę, ze nawet może on wystąpić jako zwykły "dzienniaczek", jeśli tylko złotego będzie odrobinę mniej. Inspiracją do wykonania tego makijażu były dla mnie kwiatki kwitnącej jabłoni i wiśni :)





Jabłonka za moim oknem :)
































Zapraszam zatem do zdjęć :)























To by było na tyle, spadam do moich Chłopaków :D

Miłego dnia :*

Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)