czwartek, 24 lipca 2014

Kleopatra

Hej, hej, hej!!!

Wybaczcie, że u mnie (jak zwykle), nieregularne pisanie, ale przecież są wakacje i najzwyczajniej w świecie "wakacjuję" z moimi Brontosikami to na placu zabaw, to z innymi dzieciakami lub u rodziny, tak jakoś leci :)

Dzisiaj kolejna moja próba z pencil technique, makijaż inspirowany egipskimi  kanonami makijażu, jeśli można to tak ująć ;)




























Kolory neutralne, wychodziłam w tym makijażu do rodziny, więc stwierdziłam, że wystarczy sama forma, nie muszę jej wzmacniać mocnymi kolorami.


To by było na tyle, pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że wakacje mijają Wam miło.

Faratonga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)