niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczny makijaż c.d.

Hej! Dzisiaj ostatni post przed Świętami. Chciałam Wam pokazać jeszcze jedną propozycję makijażu wieczorowego, idealnego na święta lub na Sylwestra :).
Moją inspiracją był makijaż wykonany cieniami Make up Atelier Paris, a znajdował się on w czasopiśmie Make-up trendy 3(6)/2012. Jest on utrzymany w takiej stylistyce nude, przeważają brązy, beże i czerń. Kolorowym akcentem są usta, w tym wypadku różowe.










































Dzisiaj 50 wpis, nie wiem, czy jest co świetować, bo 50 wpisów za niemal rok, brzmi słabo :P
ale co mi tam, świętujemy!!! :D

źródło




















No i na końcu, ale najważniejsze, chciałam Wam złożyć NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE!!!
Oby ten czas Bożego Narodzenia odrodził w Waszych sercach wiarę w ludzi, w piękno i dobro, żeby na co dzień ta szara rzeczywistość wydawała się jaśniejsza. A 2013 rok niech przyniesie jak najwięcej dobrego, a jeśli już zdarzą się chwile gorsze, to życzę Wam dużo siły do zmagania się z  przeciwnościami i trudnościami :)


źródło



















Wszystkiego dobrego
Anka!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, ale proszę o rzetelną i konstruktywną krytykę, a także nie obrażanie mnie i innych komentujących :)